今年初 (The first Firework in this year)

今年は花火の度に出張の移動日だったり・・・。
I missed fireworks several times in this year due to my business
trips' schedules.

もう見れないのかな~と思っていたら、友達のMちゃんからBBQと花火のお誘いがありました。
Although, I thought I wouldn't see any firework this year, my friend
M-chan kindly asked me to go to see the firework and have BBQ
with her friends.

東京での夏は初めての経験。
I am spending the first Summer in Tokyo.
二子玉川は大好きな場所なだけに河川敷で見る花火をとても楽しみにしてました。
and Futakotamagawa is the one of my most favorite places in
Tokyo and I was so excited to go there.

↓見てみてね。
Please check it out.

二日酔いで17時までぐったりだったけど、昨日の東京は珍しく涼しく気持ちよく花火を見ることが出来ました。
I had a really terrible hangover till 17:00 today, however, it was
unusually cool last night and enjoyed the Hanabi (Firework)
so much.

To my best friends, Philu and Lance......
[PR]
by mathilde13 | 2007-08-19 19:14 | Vie - Life
<< Japanese stuff お庭ランチ >>